SFO på Lumby Skole

Velkommen til SFO på Lumby Skole

Alle elever i 0.-3. klasse kan tilmeldes SFO - vi åbner kl. 6.30, hvor Inge eller Pia er klar med morgenmad og en hyggestund. Kl. 8.00 går alle eleverne i deres klasser, hvor undervisningen starter.

Når eleverne har fri, åbner SFO'en igen indtil kl. 16.45.

I SFO sørger vores pædagoger for, at der er forskellige aktiviteter, som tilgodeser alle børnene. Det kan være boldspil, cykellege, kreative syslerier, bål, madlavning, skovture og meget andet. Derudover er der god tid til, at den frie leg også kan udfolde sig.

Vi har flotte fysiske rammer både inde og ude - et stort lokale indenfor, hvor vi har køkken, hyggekroge og puderum - og de skønne grønne områder omkring skolen.

SFO'en har mange traditioner - forældrekaffe, sfo'ens fødselsdag, afslutningsfest for vores 3. klasser og den store sommerfest, hvor der tændes op i grillen. I uge 27 er der en overnatning for sfo-børnene på skolen - det ser mange børn frem til at få lov til at være en del af.